Son zamanlarda Bel agrim olmaya başladı geceleri rahat uyuyamıyorum suan 14.cu haftadayim 4 cu aya yeni girdik doktor bu dönemde Bel agrin ve kasik agrin olacak normal dedi ama gece agrimalari bana garip geliyor sabahlari dayak yemiş gibi her yerim agriyarak kalkıyorum bilginiz var mi ?