inanirmisiniz ben 9. haftada hafif yel gibi hissetim suan 11. haftamdayim 2 gunde bir baya baya hissediyorum.
ama soyle bir avantajim var ben cok zayif bir insanim ve hic kili almadim hissetmem cok normalmis ozellikle birseylere yedigimde hissediyorum, birde sirt ustu yattigimda hissediyorum ve ilk gebeligim🥰