emiras59 Dün yayında biri 12. Haftada bebek hareketlerini hissediyorum yazmış böyle bir şey mümkün mü ya? 😂 ben 17 haftalık oldum haaala hissedemiyorum 🙄
Edanue emiras59 Bende ilk 12 de hissettim kuvvetli bi şekilde şuan 18 im 2 günde bir hissediyorum o zamandan beri
mucizebebek03 emiras59 13 haftalığız 3. Hamileliğim hareketlerini hissetmiyorum ama varlığını hissediyorum artık büyüdü biraz oturup kalkarken bile fark ediliyor bebiş dün hareket edecek gibi hissettim belki etti de ben tam dikkat edemedim ama 13 ten önce hissedilir mi bilmem ilk hamilelikse gazla bevek te karıştırılabiliyor
Saripapatyam1 emiras59 2.bebegimi 12. Haftada hissettim çok hafif hafif ama ilk bebeğimi 20. Haftalarda🥰
emiras59 Mervemercan ilk gebeliğiniz acaba 🙈 ikinci de hissedilirmiş ama ilk gebelik de olmaz demişti doktorum
Gokyuzunuopmekisterdim emiras59 mucizebebek03 ilk gebeliği bende hissettim 16 haftalığım şuan ara ara hissetmeye devam ediyorum ama her gün değil 😢 hatta üzülüyorum acaba bişey mi oldu diyorum ama sonrada çok küçük olduğunu hatırlayıp içimi rahatlatıyor 😂 sanırım pskolojim bozuk
emiras59 mucizebebek03 evet muhtemelen gaz hareketleri oluyormuş. İlk diye benimde sanırım 20. Haftaya gelmem gerekecek
Semarasemra mucizebebek03 Canım ya ben bugun 13+5 haftalık oldum , ama karnımda gerilmeler oluyo agrılı bide çok stres yaptım , rahmimde degilde rahmin 2 tarafında hisediyorum ve korkmaya başladım muhtemelen yarın ogluşumu yine gormeye gideceğim 😔
asyabetul emiras59 beni de korkutmuşlardı hiç tedirgin olma.. ben 18 de yavaş yavaş acaba mı olarak hissettim sonra 20 de hissettim net olarak .. 12 de hisseden de neyi hissediyor anlamıyorum
emiras59 asyabetul 😂🙈 Kağan Kocatepe’yi izledim geçen gün bağırsak hareketleriyle karıştırıyorlar diyor belki o dur. İlk gebeliğim benimde 20. Haftaya geçelim istiyorum bir an önce böyle çok zor hissedemeden hep insan bir acaba diyor 🙇🏻♀️
Zezz emiras59 ins rabiki duyacaksın ben biraz heyecan yapip korkuyorum garip bi duygu hem mutlu oluyo heyacanlaniyorsun hem korkuyorsun
mucizebebek03 emiras59 hareketliyse bebesin daha erkende hissedersin belki😃16 dan sonra hissedilir bence hele de zayıf bi hamişseniz
ecce_mommy emiras59 ilk gebelikte 20. Haftayı buluyormuş bence bağırsak hareketlerini Bebek saniyolar çünkü bendede oldu 😁😁 15 haftaligim kıpır kıpır kasık üstü meğer bagirsaklarimmis 20 den önce hissetmezsin dediler 😂
Nilasyamom emiras59 herkeste farklı canım benim. Ben 80 kiloydum yani karın yağ dokum kalın olduğu için geç hissettim ☺️ Sağlıklı olsun da geç hisset, 30 haftadan sonra yerinde durmayacak zaten 🥰🤲🧿