Pakize canim bende 31 haftalik hamileyim. Fakat benim kizkende kansizlogim vardi. Hamilelikte dahada dusmutu 4.aydan itibaren ferrum kan ilaci kullanmaya basladim. Fakat kanim dahada dustu. 27 haftalikta doktorum ferrum kan ignesini verdi gun asiri bunlari vurdurdum. Ve dun ignelerim bitti. Bugun degerlerime bakildi 9 cikti. Doktorum 8den 9a yukselmis ama yinede dusuk bu kan degeri ile doguma alsam seni kan takviyesi yapmam gerekir dedi. Yine ilac yazdi sabah aksam kullanicaksin bu ilaci dedi. 1 ay snra yine bakicaz kan degerlerine dedi. Bu sefer ferrum degilde gyno ferro sanol ilacini verdi