Selam kızlar size şuan hastaneden yazıyorum biraz yorgun biraz uykusuzum 🥺biraz zor doğum oldu benimki etkilenecek olanlar okumayabilir okuyanlarda haklarını helal etsin inşallah 🤗 kızlar benim iki kızım bu bebeğim erkek 🤗çok şükür gebelik boyunca hiç sıkıntı çekmedim tabi her hamilelik farklı oluyo kızılarim beni çok yorsada hamilelik dönemimde hiç durrmayan biriydim zaten sürekli yürüyüş ev işi yemek çocuklar derken doğum anina kadar durmadım anlicagiz
Ayın 24de öğleden sonra gelen hafif akintilarimla bugün yarın dogururum kesin dedim kalktım çocukları yedirdim iş yaptım biraz park yürüyüşü yaptım saat öğlen 2gibi sancılarım 10dk bı geliyordu sancim vardı ama sık değildi gece 12ye kadar 5 dk düşmesini bekledim bizim burada hastane sıkıntılı olduğu için yola erken çıkmam lazımdı 5dk bir gelen sancimun üstüne yola çıktık neyse sancim güzel geliyodu hastaneye vardığımizda 4 santim açılmam vardı ve rahmim doğuma hazırdı neyse giriş işlemlerin yapılana kadar ben yürüyordum koridorlarda doğum solanuna çıktığımızda Altan yine kontrol ettiler sancim çok değildi zaten bebeğimi ulturasyona vurdu doktorum baktı iyce iri bebek dedi ama sen başarırsın sana inanıyorum dedi neyse odama geçip üstümü giyindim başladım sancimi karsilamaya eltim yanımdaydı sagolsun gece 2de açılmam 6 santimdi ve biraz siklasmiti yürümeye devam ettim tabi doktor arada gelip bakiyo illa suyum da gelmemişti doktorum saat 5 gibi tekrardan geldi Altan baktı 8santim açılmam dedi tabi benim sancılarım tavan yapmıştı yatarak karşılamak istemiyodum çünkü beni ntsye bagliyodular doktorum gel.suyunu açalım.sancin daha güzel gelsin dediler çatala çıktım patlamıştı artık suyum sancim bana nefes aldırmıyordu suyumla birlikte 9 santim olmuştum ama çatala çıkıp ikinamadim panik atağımda vardı nefesim erken kesiliyordu ikinmam kısa sürüyordu neyse Bana büyük abtestin gelince bize şöyle dediler ben kalktım.cataldan tekrar yürüdüm artık sadece. İkinmam geliyodu tekrar çatala çıktım bu denemede de gelmedi bebek yerlerde artık ikinmaktan belim kırılmıştı doktor tekrardan aldı catala hadi ikin başka çaren yok sen dogurcan ben değil değince 3 ikinmada aldım kucağıma bebeğimi tabi biraz bebeğimin nefes sorunu vardı kuveze aldılar 3kilo 750grm ve 52santim boyu vardı bebeğimin şuan 2 saate bir emziriyorum gidiyorum yanına bebeğimin kızlar her doğum bir olmuyo ama duaya siginin Allah’a dua edin bol bol çok şükür başka sorunumuz yok inşallah sizde sağ salim kucağızina alırsiniz bebeğinizi rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah 🤗🥰 dualarım sizinle sizde bana ve bebeğime dua edin teyzeleri 🤗🤩💕