Merhaba herkese. Tam 29 haftalık gebeyim. Sol kasığımda arada giren bıcak saplanır tarzı ağrı oluyor ve genel regl ağrısı gibi bi ağrım var sürekli. Artık çok yordu beni. Doktorda herşey normal diyor. Böyle olan varmı aranızda. Neler yaptınız? 2.gebeliğim buarada.