Gglhtrk Merhaba kızlar,covid sebebi ile hastaneye gelen olmaz belki ama eve gelen giden olur,onlara ne verilir?Yani doğum için isimli çikolata veya magnet gibi şeyler yaptırıyo musunuz veya benzeri şeyler?
Bsmlh Gglhtrk ben ıkısıde yaptırdım kımse gelmeyecek ama anneanne babaanne teyzeler yollayacağım eşimle anı olsun diye yaptırdım
Sevdelibol Hiç birini yapmadım canım dediğin gibi covid var kimse gelmesin mümkünse gelende bana gwtirsin canımdan can cıkacak birde hediyeyle uğraşamam dogurup biran önce eve inşallahh yaa bu arada son 35. Haftadayım😂😂😂
Gglhtrk Sevdelibol evet canım nırmalde ben de almam da doğum mayısta ya bebeği annemlerin bahçesi var orada gelen giden olur diye düşündüm:)Hatıralık bişeyler yaptırmak istedim:)
mervetanhan Valla canım ben hijyen açısından küçük kolonya şişeleri yaptım dağıtmalık birde çikolata yaptırıcam en azından elden ele dolaşmaz diye düşündüm
mervetanhan Gglhtrk çikolatayı instagramdan sipariş verdim canım kolonyayıda ben kendim yaptım canım 2 litre kolonya aldım 50 adet şişe aldım 50 mlik doldurdun üstünede etiket yapıştırdım hem hijyenik hem günümüze uygun gelende eline sıkar en azından diye düşündüm 😅
Denizyildizii Gglhtrk yani çok yakınlarına hatıra kalsın diye yaptırabilirsin evet ama her gelene dağıtacaksan bence yaptırma ben dağıttığım kimsenin evinde görmedim
Gglhtrk Denizyildizii valla canım şu ortamda çok kişi de gelmez herhalde baksana ortalığım haline🤷♀️