Hddibvb Iki düşük yaptım sonra rahimde perde olduğunu öğrendim ve ameliyat oldum ve şuan gebeyim çok korkuyorum gene düşecek diye yaşayanlar varmı bu durumu
Banu26es Hddibvb 3 kaybım var 4. Kez hamileyim endişelerim çok fazla seni çok iyi anlıyorum. Bol bol dua ediyorum. İlaçları alıp Dinleniyorum mümkün olduğunca elden başka bişey gelmiyor . Kaç haftalıksın
Hddibvb Banu26es ben 6 haftalık oldum ama çok korkuyorum iğnele vurguluyorum doktordan rica edip istedim oda verdi ama o korku hiç gitmiyo benden
Banu26es Hddibvb bende öyle artık doktoruma ne ilaç veriliyorsa hepsinden ver dedim :) haplar ayrı iğneler ayrı .. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.