Sevoeco25 Merhaba güzel anneler Sizden bir ricam olacak 3. Asilamami oldum yarın sonucum belli olucak embiya süresini okutuyorum 70 kişi lazim herkes 1 tane okuyabilir mi rica etsem ❤️ bide bol bol dua lütfen inşallah hamileyimdir