Gozd12 2. Gebeliğim kızım karnımda o kadar sakindi ki hareketlerini yakalamak mucize gibiydi 2 gün hissetmesem direk dr a herşey normal son 2 ayın her haftası bunun için dr gittim saymanıza gerek yok bir sorun yoksa akışına bırakın Rabbim koruyor uzun süre hareket etmezse takibe alın bence sürekli oraya odaklanmayın