depsizoo ultrasona girmek bebeğe zarar vermez yanlış bilgi vermeyin lütfen. Hiçbir yerde yazmıyor bu. Ben detayliyi yaptırırken girmek zorunda kaldığım için bizzat kendi doktoruma sordum herhangi bir zararı yok dedi. Hareketlere gelirse ilk gebelikse 24e kadar hissetmeye bilirsin demişti benim doktorum ben ufak aynı mısır patlamasi gibi 21. Haftada hissetmiştim. Acele etmeyin korkmayın da☺️