portakalkeki Selamlar kızlar erkek bebek isme karar veremiyorum bir türlü içime tam sinen bi seçenek de yok bana sıcak gelme sırasına göre soyisimle beraber yazıyorum sizce hangisi başka önerilere de açığım 😁 alp Kaya mete Kaya uras Alp Kaya uras Kaya kayra Kaya (eşim istiyor bunu da )
Mrymonek portakalkeki Malesef bizimde bebiş erkek ve isim bulamıyoruz bana sıcak gelen bişey eşime güzel gelmiyor yada birine soruyoruz modumuzu düşürüyor kimseye sormicam artık😁 sizin seçenekler arasından bana Alp kaya güzel geldi 😊
Mervesngr71 Bence kayra soyadıyla birlikte çok sempatik durmuş Kayra ismide başlı başına çok hoş Bi isim bence bende oğlumun adını Poyraz Aras koyucam fikir olsun size 🥰
Animes Mrymonek eşim sen koy dedi bana, ama ikimizin çocuğu sonuçta diye şu isim nasıl diyorum yok diyor, bu nasıl diyorum yok diyor, sen söyle madem diyorum dalga geçiyor benimle😵 en iyisi kimseye sormamak 🙈
portakalkeki Mrymonek aynen öyle oldu ben Alp diyordum hep sonra Mete aklıma düştü birilerine sorunca uras da eklendi 😁
Elf4 Kayra Kaya 🤗 müthiş isim ve soyisimin birbiriyle uyumu her zaman kulağıma hoş gelmiştir ve çok güzel de olur bizimde erkek bebek arayıştayız hala içime sinen bir isim yok Talha ve Buğra şuan için aklımı kurcalıyor sadece
Animes portakalkeki offff aynı durum bende de vaar 🙈 asla ama asla içime sinen bir isim yook 😔 napicaz erkek anneleri biz yaa 😢 buarada bence uras kaya en güzeli 👍
portakalkeki Kayra Kaya bana çok tekerleme gibi geliyor ya sırf eşim istiyor diye yazdım ama içime en sinmeyen o 😁 Alp Kaya çok kısa diye emin değilim aslında Alp ismini sevdim cidden çok zor seçenek olunca en iyisi kafanda net isim olması
Mrymonek portakalkeki erkek anneleri isim konusunda daha zor karar veriyor bence kız olsa okadar çok isim varki :) ama çevreye bu nasıl diye sormicagimi biliyorum artık😁
portakalkeki Esinnnnnnnnnnn Ben de o yolda ilerliyorum tıkandım kaldım 😃 isimli birşeyler hazırlamak istiyorum doğmadan umarım karar veririm 😆
portakalkeki Mrymonek aynen sormamak en iyisi sanırım iyice kafa karışıyor kimse ortak bir isimde hemfikir olmuyor zaten 😅