Hanımlar benim sırtım belim ve kasiklarim da bir ağrı var yürüyünce geçmiyor böyle tuvalete gidesim geliyor gidiyorum ama mesela gelmiyo. Böyle halı silme pozisyonunda durunca rahatlıyorum. Bide böyle batma hissi falan var doktora gideyim mi napsam ? Cuma gününe de sezeryan günümüzü almıştık