Sevde0281 Hamucera ay evet bir yerde top oluyor sanki belimden bir ağrı giriyordu adet snacisi gibi sancım oluyordu. Geçen tam nst cekilirken oldu 60-70 e çıktı sanci
Hamucera Sevde0281 5 aydır yürüyemiyordum sertleşme durumundan. Son günler ya ferahladık😁 öyle su akıntı da oluyor ama geçtim artık her şeyden. Bu haftaları sağlıkla gördük ya çok şükür.
Sevde0281 Hamucera aynen öyle valla şükürler olsun 33 haftadan beri riskliyiz biz suyu az şükür 37+5 olduk