Benim bu ikinci hamileligim 27+4. Benimde kasiklarim agriyor karnim sertlesiyor. Bebek agirlik yaptigindan sanirim erkenden basladi cunki ilk hamileligimde son haftalarda boyle olurdu. Doktorun gel demesinin sebebi rahim agzina bakacaktir muhtemelen incelme varmi diye. Eger varsa erken dogum riskine girer.