Nurcihn Doğum sonrası dikişler acıyacak diye bende büyük tuvaletimi yapamadım. Doktora gittim sonunda fitil, krem verdi rahatladım. İnşallah dikişler açılmamıştır. Daha sonra dikilmesi daha acı verici diye duydum. İnşallah açılmamıştır. Normal doğum diye diye kesiyorlar heryerimizi bende çektim o acıyı 2 hafta da anca iyileştim.