Merhaba arkadaşlar, 5+0 gebe görünüyorum uygulamaya göre. 28 inde ilk kontrolüme gideceğim nasipse. Dr Beyhan Badoğluna randevu aldım. Çünkü daha önce kimyasal gebelik yaşadığımda medipole gitmiştim ve nöbetçiydi kendisi. Çok memnun kalmıştım. Var mı bu hastaneye, yada Beyhan hanıma giden birileri. Memnun musunuz bilgi verir misiniz?