2kizanasi Eski9 Benim tansiyonum son aylarda yükselmeye başladı yani kronik bir rahatsızlık değil doktorunuzla görüşürseniz daha doğru bilgi verir ama sorun olacağını sanmıyorum. Umarım istediğiniz gibi olur 🍀
Eski9 2kizanasi Bnmde gebelik tansiyonu malesef normalde yoktur tansiyonum inşallah aksilik olmaz da belden yaparlar genel çok zordu benim icin
2kizanasi Eski9 Gerçekten çok konforlu oluyor spinal iyileşmesi vs de daha kolay bol bol yürüyünce hemen atlatırsınız 🍀