Gullukarakus Cıcı anneler yenı dogan için hangı marka mamayı öneriyorsunuz aptamil cokk pahalı geldı bana
mercimeginanne Gullukarakus SMA ile başladık memnunduk. Aptamil önerdiler sadece 4 gün kullandım bebeğim o 4 gün şelale gibi kustu. Tekrar SMA ya döndüm ve kusmaları kesildi. Sana SMA öneririm kesinlikle aptamil alma
gamzosgamzos Gullukarakus kizim 16 aylik 3. Ayindan beri sma kullaniyoruz aptamil mahvetmişti yavrumu gazdan
Cansu101706 Gullukarakus ben bebek mağazası çalışanıyım. En çok hipp organik combiotik satılıyor. Doktorları önermiş hepsinin bende aldım bir kutu benimkiler ikiz çabuk biter diye düşündüm. Deneyeceğim
Haticeyn Gullukarakus aptamil parssi pahali diye iyi marka saniliyor ama hic önerilmiyor sma veya hipp guzel
Almilaaa Bence aptamil en iyisi. İlk haftalar sütüm çoğalana kadar mama ile destekledim hâla ara ara veriyorum gayet memnunum kızım severek içiyor meme reddi de olmadı asla
Mumin Ya kızlar benim ilk hamileliğim iki gündür post okuyorum çoğu Aptamil için gaz yapıyor demiş gerçekten doğrumu şaşırdım en iyi marka diye biliyordum kafam karıştı bu konuda