Kızlar merhaba. 39+0 dayız. Son 2 3 gündür sürekli büyük tuvalete çıkma isteği geliyor günde 5 6 kere en az ama olmuyo tabi ber gittiğimde (kabız değilim)
Bir de karnımın sağ ve sol taraflarına ağrı giriyor (kasık değil karın) sanki ıshalmiş gibi gaz sancısı gibi ama onlar da yok.
Bilen var mı acaba doğum belirtisi falan olabilir mi