Deletedmom_5 Doktorum sabah aç yaptır dedi ama sabah ilk uyandığımda çok aşırı susuz oluyorum su içip yaptırsam sorun oluyormu?
Znrr Deletedmom_5 su içmenin sorun olacağını zannetmiyorum ama birazdan daha bilgili arkadaşlarda yazarlar canım
Nurayademir Deletedmom_5 gitmeden bir kereliğine için ama orda tahlıl verdıkten snra ya da tahlıl oncesi içmeyjn ddı bana da bn de kaç saat dayanmak zorunda kaldım ☺️
gullcannn Deletedmom_5 Ben sormuştum kendini oruçlu gibi düşün su da içmek yok demişti ama öncesinde bir sorun isterseniz yaptıracağınız yere
AnneKuzusu26 Deletedmom_5 ben bilmiyordum su içilmediğini🤦🏻♀️sadece 1 bardak su içmiştim sabah kalkınca ve sonuçlarım temiz çıktı bi sorun olmadı yani ama çoğunluk içme demiş çoğunluğu dinlemekte fayda var ☺️
Buketkucuk Deletedmom_5 sonuç olarak aç olun demiş, hiçbir şey yiyip içmeyin dememiş suyun etkileyeceğini sanmam ben içmiştim sorun olmamıştı🙏🏼
Omerhatice Deletedmom_5 yarim bardak iç bastır susuzluğuny canim ama fazla içme ben yaptırırken kan verirken içmedim sonrwsinda 1 bardak içtim ondan sonra o içeceği icirince şekerli zaten biraz susatiyor ama 2 saat boyunca ne su ne yiyecek hiç bisey içmeyin dedi
Miniezo Deletedmom_5 merhabalar, bana doktorum çok hafif kahvaltı yapabilirsin sadece şeker tüketme çayı şekerli içiyorsan şeker atma demişti, bir sorun olacağını düşünmüyorum ama doktorunuza danışmakta fayda var
mavilibisey Deletedmom_5 aç karnına yapılması gereken bütün testlerde su dahi içmemek gerek. Sonuçları etkileyebiliyor. 10-12 saat önceden yeme içmeyi kesmeniz gerekiyor.
umaydurununannesi Deletedmom_5 bana oruc gıbı dusun demıstı aksam 9dan somra hıc bısey yeme ıcme dedı
islimkry Benim de yarın doktor randevum var saat 11:50 de. Yarın şeker testi yaparlar mı acaba ? Yoksa sabah erken mi gitmem lazım bilgisi olan var mı
Sedanindenizi islimkry Erken gidip ilk aclik sekerinizi vermeniz lazim 9 a kadar demisti bana dr. Sabahtan hallolsunki cok ac kalmasin vucut diye sanirim.