Cigdemmom Kızlar iş yaparken vs eğiliyorum batıyor sol tarafım bazen sağ tarafım eziliyor gibi mi oluyor acaba sizlerde yaşıyor musunuz
Selviinurr Cigdemmom evet canım benimde oluyor hızlı hareket ettigim içindir diye düşünüyorum yoksa normal otururken öyle bisey olmuyor
yasemin333 Cigdemmom kaburgaların batıyor canım ben de çok yaşadım sol tarafım eğri oturunca eğilince ayakta çok durunca batma yanma oluyordu soluma yatarken zorlanıyordum doğum yapınca rahatladım