Glsmyldz09 Ben hissetmemiştim kimse doktor bile o gün dogmucak bu çocuk dedi… Ama benim üzerimde sanki çocuğun hissi mi bana geldi o gün eve sigamadim duvarlar üstüme geldi eşime sokakta yürüyelim ama evde durmuyayim nefesim daralıyor demiştim :) bebiş sigamiyor artık karnımda nefes alamıyor bana vurdu :)