kelebegimm07 Batma gibi ara ara ağrı giriyo sol tarafa vajina kısmına ama sızlama gibi birkaç saniye sürüyor biraz zaman geçiyor tekrar geliyor sizce neden? Normalmi bu durum
MerveKaya38 kelebegimm07 28 haftaligim aynı benimde oluyor arada canım kanama olmadığı sürece korkma büyüğü içindir bide ayakta gezme dinlen bol bol
Meryem01010101 kelebegimm07 normal cnm bebek büyüdüğü için rahimde büyüyor ondan ağrılar bende de oluyor anı oturma kalkma yapma benim doktorum normal ağrılar dedi rahim büyüyor ondan korkma dedi yavaş otur kalk cnm
Melek- kelebegimm07 o dediğiniz şey bende 2 kez oldu ikisinde de idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Vajinaya batma saplanma gibi bir ağrı giriyor anlık. Siz de bir idrar testi verin doktorun verdiği tek kullanımlık bir ilaç ile geçiyor o acıdan kurtulmuş ve enfeksiyonu ilerletmemiş olursunuz var ise
Yon35 kelebegimm07 bebek büyüdükçe daha çok bayma kelebegimm07 bebek büyüdükçe daha çok batma hissi oluşucak korkulcak bi durum yok her hamile aynı şeyleri yaşıyo
kelebegimm07 Melek- yeni kullandım o tozu cnm enfeksiyonum vardı evet 2 gündür yanma oluyo vajinada o tozda ise yaramıyor ki maalesef
kelebegimm07 Melek- cnm bende hep vardı enfeksiyon hamile kalmadan öncede vardi naptiysam gecmiyo ozon tedavisi diye bişi duydum doğumdan sonra ona bakcam bi insallah 🙏