seyma-coskun-35 Merhaba kızlar 7-8 haftalık gebeyim bebiş 1.98 santim olmuş mucize gibi yaa sizin bebişler ne alemde kaç haftalıksınız 😍😍 ve en önemlisi neler hissediyorsunuz nasılsınız şikayetleriniz varmı şikayetlere çözümleriniz varmı 😘
Hulya_sen seyma-coskun-35 en son 3 hafta önce gitmiştim 7 haftalıktı ultrasona göre ozmn 0.98 cm ydi 🥰yarın tekrar gidicem allahın izniyle şuan 10 haftalığız hesaplamaya göre bakalım inşallah bir sıkıntı çıkmaz 🙃şikayet olarak da halsizlik baş ağrısı mide bulantısı biraz hafifledi çok şükür ilk zamanlar ki gibi değilim şuandada asla açlığa dayanamıyorum bir saat sonra hemen acıkıyorum hiç yememiş gbi elimde kuru ekmekle dolaşıyprum evin ortasında sırf midem bulanmasın diye😂bu şekilde gidiyo onun dışında elhamdülillah iyiyiz🥰
seyma-coskun-35 Hulya_sen bende yemek yiyemiyorum miğdem bulanıyo makarna ve menemenden bulanmıyo gece açlığa uyanıyotum bulantıma ve bi ekmeği sade yiyip yatıyorum öyle güzel geliyo ki 😂😂😂 yarın gidincr kontrole buraya da yazmayı unutma merak ederim ben 😂😂😘
seyma-coskun-35 Derinn45 bende öyleyim ama miğdeni bulandırmayam şeyleri yemeyi dene mesela yemek yiyemiyorsan meyve ye 😘 duygusallığa birşey diyemem hepimiz öyleyiz zor da bir durum eşinle konuş sana destek olmasını söyle bence en iyisi eş desteği çünkü aynı evde yaşıyosunuz 😘 kendine çok iyi bakman lazım ilk 3 ay tedbirli olunması lazım herşeyr karşı 😘
seyma-coskun-35 Pambix ayyy hadi inşallah bizde o günleri görelim minnak sincapımızın büyüdüğünü görmeyi çok istiyorum 💝💝😘
Hulya_sen seyma-coskun-35 seyma-coskun-35 ay valla halimiz nolcak bilmiyorum hayatımda mide bulantısı yaşamayan kusmayan ben hamileikte mahvoldum😂😂herşey miniklerimiz için tabikide onlar sağlıklı olsunda sağ salim dünya ya getirelimde hepsini unuturuz zaten🥰rabbim hepimize kolaylıklar versin inşallah tabikide haber veririim buraya yazıcam mutlaka zaten bende bir an önce yarın olsun istiyorum kaç haftadır göremedim bebişi meraktayım🥰
seyma-coskun-35 Hulya_sen kız valla bende evlenmeden önce ara ara bir ay boyunca hep miğde bulantıları yaşardım ve hamilelikte nolcak canım alışırım derdim kötünün kötüsü gibi birşey ama bendeki normal miğde bulantısı değil hazımsızlık yüzünden miğdem bulanıyo ve çareyi miğdemin bulandığu şeylerden uzak durarak hallediyorum sanki 😂😂
Hulya_sen seyma-coskun-35 😂😂denemediğim şey kalmadı ama hiç azalsın diye ilaç da kullanmadım sevmiyorum pek ilaç kullanmayı bi folik asit bitirdim şuana kadar.Bi kaç hafta evde ölü gibi dolaştım hatta bazen deli gibi sacmalıyordum niye yaptım ben bu çocugu 😂sonra hülya sen ne diyosun kendine gel dedim çok şükür rabbim nasip etti sende sabrediceksin dedim 🥰oyle boyle derken allaha şükür suan sabah bulantıları yaşıyorum sadece inşallah daha zorlanmam zorlanmayız 😊kim bilir bi kaç ay sonra ne agrılar yaşıcaz herşey onlar için tabikide boşuna dememişler annelik kutsaldır😊
Hulya_sen seyma-coskun-35 kızçeler kontrolden geldim bugun 12 haftalıığız tam🥲😇gayet sağlığımız yerinde çok şükür bugun net bi şekilde ultarson resmini de aldım benden mutlusu yok🥰
Hulya_sen seyma-coskun-35 https://resimyukle.io/r/XpJQyojEjj acaba yapabildimmi bugun bebeişim bu şekildeydi🥰