Bitutamkahve Güzel anneler🎈 . Beyazlar ve renkliler için hangi deterjanı kullanıyorsunuz . Memnun kaldığınız deterjan hangisi . ( alo kullanıyorum hem beyazlar hemde renkliler için olanı beyazlar ne tam beyaz renllilerde de solma yaptı)
mlkkk Bitutamkahve ben renkli ve siyahlarda perwol kullanıyorum beyazlarda bingo ve abc kullanıyorum.Renklilerde toz deterjan malesef çok solma yapıyor yada deterjan lekesi bırakıyor sıvı deterjan kullanmanızı öneririm
demet2020 Bitutamkahve persil kullanıyorum hem beyazlar hem de renkliler için. Herhangi bir solma yapmıyor çamaşırlarda, gayet memnunum.
Badebebekkk Bitutamkahve beyazlar içinde renkliler içinde boron kullanıyorum kokulu deterjanlar beni çok rahatsız ediyor
[silindi] Bitutamkahve ben omo kullanıyorum renkliler için ayrı beyazlar için ayrı beyazlar için hatta deterjanın içine vanish beyaz da karıştırıyorum bembeyaz oluyor 🌸
Bitutamkahve Badebebekkk aksine ben kokulu deterjan aşığı biriyim. 😃 hatta yumuşatıcı kokusuna bayılırım
mlkkk Bitutamkahve evet tozlar renklileri solduruyor o yüzden sıvı deterjanı renkliler siyahlar için kullanın beyazlar içinde toz kullanın
Badebebekkk Bitutamkahve doğrudur ☺️ ama hamilelik ve doğumdan sonra belli süre ara verseniz çok iyi olur yumuşatıcı da kimyasal fazla olduğu için zararlı… Tabi yine tercih sizin 😇
Feyza-nur Bitutamkahve beyazlar ariel toz siyahlar ve renkliler omo sıvı bende solma olmadı 2 yıldır böyle kullanıyorum
44Queen Bitutamkahve beyazlarda omo kullanıyorum renklilerde Bingo sıvı deterjanı renkleri soldurmuyor
Zehraaa98 Bitutamkahve Siyahlar = Perwol Renkliler = Persil sıvı deterjanı Beyazlar = Omo sıvı detarjan yumuşatıcı yumoş 😍
Eylulunannesi-2 Bitutamkahve Bingo sıvı deterjan kullanıyorm renkli beyaz dye ayırmadan. Kosla var ek olarak deterjanla beraber beyazlara koslada dokuyorm bazen. Müthiş kokuyor bide e temz oluyor