Kızlar efeksıyona sırke kullanılmaz asitik yapıdan dolayı mantar vs dahada çoğaltıyo muş doktorum soyledı bende öyle yapıyodum çünkü az sızke suya koyup yıkıyodum özel bolgemı
yapma dedı bol bol ve sık sık suyla yıka dedı gebelıkte akıntı dan kurtulamıyoruz malesef
yeşil ve kotu kokulu olursa doktorunuza soyleyın tedavı baslar akıntı normale doner