35+4 haftalık oldum herşeyim hazır ama bazen cevremde duyduklarım ve burada okuduklarıma göre hemen memeden süt gelmiyormuş sarılık olmaması için mama aldım ama enjektör ile vericektim fakat kaşık biberini duydum fiyatı da uygun kullanan annenler varmı onerirmisiniz yoksa enjektör ile mi vermeliyim biberon kullanmak istemiyorum meme reddi olmasın diye mamayı tavsiye de bulunan olursa sevinirim