zynpcknn Tubasel5 bende de hatta karnımın aşağısı baya bi şişmiş alt kısım.. karnımın kenarları üst kısımlarıda hep boşalmış 32.haftamdan beridir de bebeğin kafası aşağıda ve yürüyemiyrm şuanda 35+3 belime ve bacaklarımda aşırı sancı var
merTveygt7 Tubasel5 bende 35 im ve artık ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum mide yanmalarım çoğaldı 😞
Srcozlm17 Tubasel5 bel agrısı bacak kollar parmaklar bile artık ağrıyıp sızlıyor birde halsizlik karın agrısı normal mi 🤦♀️
ilkannelikkk Tubasel5 artık alanları daraldı onlar da haklı sıkılıyolar 😄 çok beklemeden gel diyorum bakalım dinler mi beni
merTveygt7 Tubasel5 bende gaviskon kullanıyordum iyi geliyordu ama kesmiyor artık sanırım değiştireceğim 😔