Minik95 Kizlar testime bakarmisiniz catlatma ignesi 11 gün Cok hayalet bir cizgi basta negatif sanmistim hamilelik olabilir mi ? https://resmim.net/i/FzOQE
Mouradi Minik95 Bende iğnenin 12 ve 14 cü günü silik çıkmıştı, ama 14cü gününden sonra yaptım tekrar onda negatifti, en iyisi 14cü günü yapın, İnşaAllah sizde gebelik olur 🥰
EsAy1 Mouradi Salam baci necesen? Periyotda silinib ozel mesaj yeri.Ona gore burda yazim mende. Imkan da yox idi girem yazam nece gundu. necesen? Agrimirsan?
[silindi] Minik95 2 dakika icinde sonuc dogrudr cnm yarin ac karnina bida yap olmadi kan tahlili ver erken gebelik testi
Annesininkuzusu01 Minik95 Adetime 5 gün kala böyleydi benim. 10 dakika içinde çıktıysa hamilesiniz. Benim 10 dakikada böyle oldu.
Barbi Minik95 hamilesin hayırlı olsun ☺️ Başlardasın daha 3 veya 4 haftalık olabilir gittikçe koyulaşıcak o çizgi