esras Merkun kadın doktorumu geçen aradım evde gebelik testi yap dedi yaptım negatifti bide benim hep adet gecikmem karın ağrım olduğu için de hausarzt aile hekimine git dedi acaba o bakar mi desem kanda hamilelige bakın diye ?
Merkun esras onu bilmiyorum ben direk frauenarztla muhattap olmuştum test pozitif çıkınca. O bile son adetimden 8 hafta geçmesini bekleyerek çağırmıştı kontrole. Bence randevu alın frauenarztan adet olmadığınızı söyleyin ozaman mecbur kontrol edecek.
Demi90 esras Sürekli böyle geçikmelerin ağrıların oluyorsa Kadın doktorun bi çözüm bulması lazım.Aile hekimi değil.gebelik testini bile doktor yapıyor eğer ilgilenmiyorsa kadın doktorunu değiştir.