Hanımlar, 36 haftalık olduk şükür az kaldı ama ben hem heyecanlı mutluyum hemde tedirginim. Çünkü annem ve kayınvalidem benden sanki daha hevesliler sanki benim değilde onların çocuğu olacakmış gibiler. Kızım doğduğunda onlardan bana fırsat kalmıcak bebeğimi sevmeme ilgilenmeme 🙁 benim gibi olan var mı içim sıkılıyor 🙄