damlaaltinay Kızlar biraz fiyatlı olduğu için postu açıyorum. Sizce almalı mıyım ? İşe yarıyor mu ? 33 haftalığım bu arada.
Atesmom damlaaltinay ben aldım henüz kullanmadım ama şimdiden kullan diyorlar bide sürdüğünde emzirebiliyorsun temizlemeden
Selin48 damlaaltinay bende çok kararsızım yaa bi taraf çok övüyor bi taraf hiç işe yaramıyor diyor bende 33 haftalığım ne yapıcam hiç bilmiyorum bide gümüş kapak alsam mı almasam mı diye düşünüyorum
Gzmkol damlaaltinay eczaneden almanıza gerek yok e bebek ındırımlerinden faydalanın 60tl gibi bi fıyata almıstım daha kullanmaya baslamadım :)
gulin-35 Atesmom ben basladım sımdıden 27 hafta olduk bugun bır haftadır kullanıyorum baya nemlendırdı mınıcık surmek yetıyor
T_nisaa Selin48 kesinlikle çok güzel bir ürün bebeğiniz o göğsünüzdeyken emebiliyor kurumasını engelliyor nemli tutuyor ve yaraları iyileştiriyor ilk 15 gün benim hayat kurtarıcım olmuştu çok faydasını gördüm
Sevimli96 damlaaltinay canım yarıyor ama Doğumdan önce kullanmaya başla 10 ml lik alsan yetiyor zaten az az süreceksin
Abece İşe yarıyor ben 35. Haftada başladım kullanmaya doğumdan sonra da kullandim bence kullanmalisın
melikeyldrm_54 damlaaltinay bende aldım e bebekten 40ml 90 TL mi neydi haftaya doğumum var 3 4 haftadır kullanıyorum insallah işe yarar birde gümüş kapak almayı düşünüyorum herkes çok memnun yara olmasından çok korkuyorum
Sed22-09 damlaaltinay bende incia markasını aldım fiyat olarak uygun birde doğal diyorlar onada alanlar da baya memnun henüz kullanmadım umarım işe yarar
Smmom95 damlaaltinay ben tahinin üste çıkan yağını sürdüm hep çok şükür hiç yara olmadı bebeğim şuan 24 günlük doğumdan sonra eve geldiğim gün başladım her emzirmeden sonra sürdüm istersen ilk onu dene sende hemde doğal işe yaramazsa krem falan alırsın
Fabulas Ben 37.haftamdan itibaren her gün kullanıyorum, san 39 dayım. ciddi anlamda yumusak tutuyor, emzirirken silinmesine gerek duyulmadığı için bu markayı tercih ettim
Burcuckmk damlaaltinay kremini bilmiyorum ama balm olanini aldim bende 33haftalik gebeyim banyodan sonra sürüyorum cok guzel yapıyor kaşıntılarimda gitti dogumdan sonrada silmene gerek kalmadan emzirebiliyorsun
dd34_ damlaaltinay ben iki ay önceden başlamıştım ama yine yara olmuştu mustelanın güzel ondan memnun kalmıştım ama bir kaç kişi gümüş kapak önermişti gerçekten faydası varmış
Tugcedemirr damlaaltinay ilk doğumumda kullandım hiç faydasını görmedim karbonatlı su sürdüm pamukla ertesi gün hiç birsey kalmadı😌 Bu gebeliğimden sonrada yasarsam aynısını yapıcam
dd34_ Tugcedemirr hiç duymamıştım ama deniyeyim bende ayva çekirdeğini yapıyorum bazen biraz olsun yatıştırıyor
Sevgiinur damlaaltinay ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi ,ben 2 ay önce başladım azcık uçları yara oldu demekki önceden kullansaydım daha kolaylık olacakmış