Kızlar merhaba, 30 haftalık hamileyim, 28. Haftada sancılarım başladı, doktorum ayağa kalkmayacaksın sadece tuvalete kalk dedi ve nidicard diye bir ilaca başladı. Bu arada alttan muayene etti açıklık yok dedi, henüz doğum kanalına da yerleşmemiş. Ancak ben bir kaç gündür bebeğin tekmelerini aşağıda hissediyorum, bu nedenle doğum kanalına girmiş olabilir mi, kanala girse hissetmemiz mümkün mü?