MinikKalbimmmm Ttbbyyff benimde ilk çocuğum ben ayaklı tulumlarda aldım daha çok. Ayaksız alt üst takımda aldım ama bi de beğendiğim şeyleri hep aynı ay almadım mesela 0-3,3-6,6-9 ay bile aldım hatta. Tulum daha kullanışlı sanırım yeni doğan bebekte
Ates21 Ttbbyyff hastane çıkışı alın tulum alın zıbın alın patikli altlar alın pijama alın alt üst takım alın şapka eldiven çorap battaniye yelek hırka müslin örtü kaç tane almak tercihen size kalmış ama ben zibinlardan çok aldım ve genellikle yenidoğan almadım 3.6ay aldım
Atesmom Ttbbyyff canım erken daha cinsiyet öğrendiysen yavaştan kıyafet al ben çok fazla almadım doğduktan sonra ihtiyaca göre alıcam ama yeni doğum yapan arkadaşım eldivenli ve ayaklı tulum al bütün halinde demişti onuda lcv buldum öyle 5 6tane yeni doğan aldım hastane çıkışı aldım 2tane 5li bebek nolur nolmaz büyük doğarsa diye de yine 4 5tane 3 6ay aldım o kadar yani
fkryee bir çok video var bunun için ama en iyisi yanında tecrübeli olan annelere danışman betabet alışverişe git ilkinde pek anlamıyor çnkü insan
Ttbbyyff Ne alacağımı tam olarak bilmiyorum düzensiz dengesiz alıyorum deneyimi olan varsa yazabilirmi 👏
Esmente29 Canım hastane çıkışı kıyafetler giyecek doğduğu zaman 0-3 ay setler oluyo 5′li 10′lu 10′lu da battaniye falan oluyo ama 5′li alıp farklı penye battaniyelerden kullanabilirsin 0-3 3-6 ay çıtçıtlı badilerden alabilirsin tek alt alabilirsin bunlardan 5-6-7 adet civarı alsan yeter çünkü büyüyecek büyüdükçe bir büyük beden kıyafetlerden alırsın