Nananusha Kızlar 19 haftadayız karnımda acaip kalp atışı hiss ediyorum. Bazıları bu hıçkırıktır diyor.bende korktum acçıkcası . Nefes alamıtomu gibi düşündüm. Bide hala haraket etmiyor ne zaman bunu hiss edecegimi bilen varmı?
Sezen07 Bende bu hafta sonu 19 u bitiricem sabahtan beri benim de sanki karnımın içinde bişey var yukarı yukarı çıkmak istiyor bugün kontrole gidicem inşallah bişey yoktur