20 nisan sabahı planlı olarak sezaryen ile kavuştum güzel kızıma. Sabah erkenden gittik hastaneye, hemen hazırladılar ve 8.20 de ameliyathaneye alındım. Spinal anestezi yapıldı. Saat 8.38 de bebeğim 2900 gr 48 cm olarak sağlıkla dünyaya geldi. Bende saat 9.30 civarı çıkmışım ameliyattan. Öncelikle sezaryenden korkan, sütüm gelmeyecek diye üzülen, çok anne gördüm forumda. Tabi ki her ameliyat, her bünye farklıdır kişiden kişiye değişir ama bu benim ikinci sezaryenimdi ve gayet rahat atlattım. Bugün 6. günümüz ve ben 2 gündür gayet rahatım. Daha öncesindede çok sıkıntım olmadı. Sütümde doğumdan hemen sonra geldi zaten. Şu an meleğim uyuyor yanımda. Tüm hamilelere sağlıklı doğumlar diliyorum. Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah 🙏