Smyyalpslan 27 gün oldu doğum yapalı normal doğum yaptım biraz skntılı bir doğum oldu çok fazla yırtıgım oldu dikişlerim çok fazlaydı doktor geldi dikti kendi ebem çok ilgiliydi ama dogum için başka odaya geçtim orda başka ebe geldi kendi ebemden çok o krıştı bana stajyerlerde vardı çok saçma birşey doğum yaparken onca insan sizi izliyor ama yukarıya odalara çıkınca çok temiz güZel odaya çıktıktan sonra baba gelip 10 dkka bebeği görebiliyor