Hanımlar benim doğumum kolay oldi ama biraz dikisim zor oldu .Çok fazla dikisim var oğlum doğalı 14 gün oldu ama daha geçmedi 12 Nisan gece saat 2.30 gibi sancım tuttu sabah 6 ya kadar evde çektim hastaneye gitmedim .Artik eşime gidelim dedim gittigimizde 3 cm acilmam vardı.saat 10 gibi 5 cm oldu suni sancı almadım kendi sancimla doğum yaptım ben .saat 11 gibi sıcak su tuttik belime.11 buçuk gibi sıcak suya koydular beni jakuziye 10 dakika içinde 5 cm olan acilmam 10 cm oldu doktor çatala dedi .12.05 oğlumu kucağıma aldım 3 ikinmada oraya kadar herşey normaldi .oğlum eli yüzünde doğduğu için yırtılma çok oldu kesik de tabi plesentam rahime yapismis onun cikmasi yarım saat aldı karnımı çok bastirdilar ve dikisim 2 saat sürdü çok olduğu için rahimin çok kötü olmuş doktor lar zor toparladı .benim doğumum değil ama dikisim çok kötü ve fazla . Ama evlat için hepsi değer. Rabbim herkese hayırlı doğum nasip etsin. Ben mezun oldum darısı sizelere