ilkbebekannesi Merhaba anneler.Benim merak ettiğim bir şey var.Burada anneler yazıyor Ya 40′ı geçti bebek hala gelmedi diye.Bu anneler erkek bebek anneleri mi?Yani kız çocuğu 40′ı beklemez diyorlar ya.Ben de 38 veya 39′da doğsun istiyorum açıkçası 🤗
Sulegorkemakyol ilkbebekannesi hiç alakası yok büraz bebekle biraz bünyeyelr alakalı bir şey bu arkadaşım 42 haftaya kadar bekledi kızdı ablam oğlunda 44 haftaya girmişti öyle doğmuştu hiç belli olmaz yani benim kızım 34 haftalık doğdu mesela
TheBaby ilkbebekannesi Benimki beklemiyor valla. 36+5 im şu an. Ama sancılarım var. Haftaya hazır gel dedi doktor. Her an herşey olabilir
fkryee bende 39+3 oldum kızım olucak hiç bi belrti yok doğum için 😇 değişiyo bebişlern canı ne zmn glmek istrse o zmn geliyolar
Nurcanakkaya Bizde 38+3 bakalım prenses ne zaman gelicek 39 da gelse hayırlısıyla 40 a kadar nasıl dayanırım bilmiyorum
ilkbebekannesi Nurcanakkaya Ya biz de 38 veya 39′da gelsin istiyorduk bayram tatilinden sonra eşim iş başı yapmasın tekrar istiyordum 😂
ilkbebekannesi umaydurununannesi Ya inşallah zamanında gelir erkekmiş🙏🏼 Benim doktorum 36′dan sonra ne zaman gelirse o zaman alırız biraz daha beklesin diye uğraşmayız gerek yok dedi
umaydurununannesi ilkbebekannesi 36yı gorsem dıye dua edıyorum suan cok sukur acıklık falan yok ama baskı cok
Sulegorkemakyol flowers sezeryana için gün yazdılar sabaha sezeryana giricekti ablam gece kendiliğinden normal doğum oldu özeller ve devlet de normal müsade etmiyorlar o kadar tutmuyolar ama eski askeri hastanelerde müsade ettiler bundan 14 sene önce 🙂
kardelen25_ Bebeğim kız ve 40+0 olduk. Halende sancı açılma hicbisey yok. Yani cinsiyetle alakalı değil malesef ki🙄