Dün gece de 11 de uyudum oruç tutmayınca sahura kalkmıyorum bugün 12 de uyandım hala yorgunum diye 2 de gene uyumuşum yeni uyandım kanlarımda maşallah sorun yok evdeyim yemekte yapmadım işte ben bu uyku hali ve yorgunlukla nasıl bebek bakacam alışılıyor deniliyor ama ben uykusuzluğa dirensem de benim vucüdum direnmiyor kendiliğinden gidiyor birde uyumayınca ben yemek yiyemiyorum su dahi içemiyorum benim olmazsa olmazım uyku böyle olunca da kendimden çok korkuyorum benim gibi olupta zamanla düzelen var mı