elifkrc anladım alt ast değerlerim son kan tahlilimde normal çıkmıştı da o yüzden sordum. Bu ara benimde var sanki kaşıntım psikolojik mi değil mi çözemedim kaşımazsam problem yok ama kolumu mesela öylesine kaşıyayım her yerim kaşınmaya başlıyor çözemedim Perşembe kontrolüm var bende söyliyim en iyisi doktoruma