ozgeege Kızlaaar perine masajı diye birşey duydum doğum sırasında yırtılma olmasın diye yapılıyormuş 34. Haftadan itibaren. Bunu yaptıran var mı faydası olur mu gerçekten 🤔🤔🙋🏻♀️
Deletedmom71 ozgeege aynen ben de merak ediyorumda nasıl yani başkası mı yapacak 😂 yırtılma olmasın diye kendimiz yapmalıyız diye biliyorum
Ciara93 ozgeege perine masajı nasıl yapılır diye bak netten canım detaylı anlatım var ama kendin yapıyorsun 😊 faydası olduğunu okumuştum ama eriniyorum yapamam valla 😃
Gnys ozgeege gebelik okuluna gidiyorum ben orda öğretmişlerdi. Doğumun rahat olması için yırtılma olmaması için zeytin yağıyla vajinaya masaj yapılıyor. son haftalarda yapmayı öneriyorlar.
Heather ozgeege akademik araştırmalar bile var bununla alakalı, ilk doğumlarda özellikle yırtılmaya karşı önlem olarak etkisi çok. Haftaya başlayacağım ben yapmaya. Youtubeda uygulama videoları var. Eşime yaptırmayı düşünmüyorum ben kendin yapacağım.
Ahmedinannesi ozgeege bence kesinlikle yapın ya da yaptırın,ben yapmadığıma çok pişmanım çok fazla dikişim var bu yüzden.Ama yaptıranlarda çok nadir kesi yapıyorlarmış baya faydasını gören var yani..
ozgeege Hepinize çok teşekkürler canlar son haftalarda deneyeceğim 🙋🏻♀️ Bende okudum şimdi hamileyken kendin yapman zor oluyormuş eşiniz yapabilir yazmışlar 🤷🏻♀️
Tubad ozgeege Doğumda yırtılmayı engeller mi bilmiyorum ama benim bir arkadaşımın rahmi tersti ve bu masaj sayesinde hamile kaldı.
ozgeege Aaa ne güzel 🤗 bence baya faydalı bir masaj anladığım kadarıyla ama hergün yapmak gerekiyormuş 🤔 bence normal doğum düşünenler denemeli