Ben adet olacağım gün 13 ile öğrendim çok şükür şimdi iki yaşında arkadaşlar yukarıda çok güzel açıklamış ne kadar erken test yapılırsa o kadar düşük çikar beta ya da 10.gune kadar geç döllenme olabilir bunlar çok normal şeyler. Benim doktorum bana beta çok düşük kimyasal olabilir de olmayabilir de sana düşen güzelce dinlenip stresten uzak durmak demişti. Ben öyle yaptım çok şükür sonu güzel oldu darısı senin başına inşallah 🌸