Benim ilk önce boş gebelik dendi özel kliniğine gidiyordum . Hemen kürtaj için ayarlandı ama benim içime sinmedi başka bir doktora gittim geç döllenme olmuş tarihe göre 9 haftalık olman lazım ama gördüğüm çok küçğk bişiy var 5+3 gün dendi kendi doktoruma gşttim kürtaj günü tekrar bakmasını rica ettim gördü çok küçük bişiy dedi bekledik 10 gün ama gelişme olmadı 6 haftada kalmış kesemde büyümeye devam ediodu ve bir anda kese bütünlüğü bozuldu kanama alanı oldu pazartesi anestezi ile kürtaj oldum geçen haziranda kimyasal gebelik olmuştu şimdi kürtaj . İçinize sinmiyorsa mutlaka başka doktora gidin fikir alın