SIL1 bende aynı sizin gibi düşünüyorum eşim olacak yanımda kimseyi istemyrm ben de .o benim elim ayağım kolum her işimi halleder yapar bebeğime de bana da çok iyi bakacgından şüphem yok.hem de nedense başka birini istemyrm yanımda kayınvalide fln kimseyi istemyrm eşimle hallederiz oda diyor ben varken kimseye ihtiyacımız yok der Allah böyle insanların sayısını artırsın başımızdqn eksik etmesin 🥰