Melisacaaglar Merhaba anneler yüksek katlarda oturanlar balkon perdelerini nasıl takıyorsunuz ya ? 5. Katta oturuyorum ben zaten takamam göbekten eşimde tedirgin oldu var mı başka yolu ? bu perde takma aparatı işe yarıyor mu mesela
17ekiiimmmm Zehraaa98 stor perde 2-3 yılda bir hemde balkon. Balkon camını hiç açmıyomusunuz. Stor perde yıkamak takıp çıkarmak daha zor çünkü