SecilNarin
Dizden aşağı ayak uclarıma kadar bacaklarım uyuşuk sanki. Şişlik falan yok ama bu uyuşukluk hissi deli edecek beni. Magnezyum da kullanıyorum kramp falan olmuyor ama uyuşukluk niye ki. Randevuma 5 gün var daha. Bu sorunu yaşayan var mı acaba