Gmommysboy Kızlar bu kremi kullanan var mı? Öyle organik böyle doğal gibi yorumlar görüyorum bebek ürünleri de çok güzelmiş..gögüs ucu kremi 30ml 50tl den 25e düşmüştü hediye çeki meki derken 15 tl ye aldım valla😅bedava gibi bişi oldu ama acaba nasıl? Etkili mi? İlle de lansinoh mu? 😅
Aybigen Gmommysboy daha doğum yapmadım 10 gundur kullanıyorum. Güzel yumuşatıyor. Doğumdan sonra nasıl olur bilemem ama tavsiyem doğum öncesi kullanmaya başlayın.
Hamileyim-mutluyum Gmommysboy Ben de incia aldım canım henüz doğum yapmadım ama bazen kullanıyorum yumuşatıyor inşallah bebiş doğuncada işe yarar
Mumyy Gmommysboy ben de merak ediyorum ilkinde lansinoh kullanmıştım fakat bu ürün daha uygun ve doğal acaba hangisi daha iyi
Hamileyim-mutluyum Gmommysboy ben 36 da başladım canım ama çok göğüs ucu ile oynamadan sürüp geçtim doğumu tetikliyor diye sende 36-37 de başlayabilirsin
Gmommysboy Zehraaa98 valla mustela organic diye birşey gördüm 10ml vardı ama mu bilmiyorum..mustelanın hiçbirşeyine gitmiyor elim🤭
Gmommysboy Zehraaa98 ya hem pahalı hemde çok memnun olan kadar ciltte alerjik döküntüler,saçta konak yaşayan da gördüm,okudum..o yüzden madem bebekten bebeğe değişiyor biraz daha uygun yollu ama memnuniyet sağlamış ürünler denemeye başlayacağım..