2kusunannesi ilk bebeğimi 40 haftalıkken sezeryan oldum normal doğum çok istedim ama dönmedi. Fakat ben ozaman egzersizler falan bilmiyordum . YouTube da bebeğin dönmesi için egzersizler var. Onları yaparsanız dönebilir. Ama dönmezse de yapacak bişey yok siz elinizden geleni yapın. Gerisi takdiri ilahi sağlıkla doğsun ins.